Kiko Veneno obre la 22a edició de l'(a)phònica aquest dijous 25 de juny
Aquest dijous 25 de juny comença la 22a edició de l’(a)phònica, Festival de la Veu de Banyoles, que fins al 28 de juny omplirà la capital del Pla de l’Estany amb una trentena de propostes al voltant de la veu. L’encarregat de donar el tret de sortida al festival serà el reconegut cantant Kiko Veneno a l’Estrella Damm Club Natació Banyoles. Després de 50 anys de carrera teixint i desteixint cançons, tot creant un extens i avalat mostrari, Kiko Veneno enguany arriba a l’(a)phònica en el marc d’una gira en què presentarà les noves cançons que formaran part del disc que publicarà aquest 2026 i del qual n’acaba de llançar un primer avançament, Helicrisum. Acompanyat de set músics, oferirà el primer concert a les comarques gironines amb aquest repertori, així com un repàs dels grans clàssics que ja formen part de la memòria col·lectiva. Les entrades per a aquesta actuació es poden adquirir aquí. Durant la primera jornada també es podran sentir les veus de Carles Rebassa i Abel Reyes al Teatre Municipal de Banyoles i, en el marc del Tast de concerts, Kris Tena actuarà a les 19:30 h al Flora (gratuït).
